DESSIE

Till & börja med så är bilden extremt fint gjord i paint & allt. ;)
Dessie, jag har blivit fast i hennes blogg nu.
Hon är ju så ung, men ändå så stor.
Ja, jag vet att det finns ännu yngre som är kända bloggare.
Men kan inte påstå att hon är gammal precis.
Hon har ett super gulligt utseende & är allmänt gullig.
Hon har perssonlighet i som blogg.
Inte för att jag känner henne, men hon värkar inte vara en som "spelar" för mycket.
Som tillexempelt kissie.
Jag älskar hennes blogg också, har vart fast i den ett antal månader nu också.
Men jag har faktist börja tröttnat.
Hon spelar verkligen den som hon är i bloggen, det är väl de hennes blogg går ut på.
Men ändå så tycker jag det blir jobbigt.
Man vet inte riktigt hur hon är, om hon är den snälla alexandra eller den kaxiga och bitchiga kissie.
Nu klagar jag inte alls.
Så ingen behöver säga de.
Det enda jag vill säga är att Dessie är en av mina nya älsklings bloggar.
Hon är kung.
Det här inlägget är väl värsta antecknings inlägget ju.
alla kommer anteckna.
NEJ inte precis ;)
Men jag vill ha det sagt och jag ville skriva ifrån mig lite.
Men jag hinner inte skriva mer nu, för nu ska jag äta mat med min pappa.
Innan han kom hem, städade jag hela huset.
bakade en kladdkaka & kokade potatis.
Nu blir han glad! :D
tror mamma skulle kika förbi en sväg snart också med pappas bil.
Så får ge henne en liten kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0