?

har just precis kommit hem efter en jobbig dag!
jag är helt slut, som jag vart några veckor nu.
Skolan idag var väl helt okej egentligen, Hade matte, svenska, so & gympa.
På gympan tog vi oss en promenad till strandvallen & höll på med lite allt möjligt.
Jag sprang endast 60 meter, sen fick jag så extremt ont i foten.
Åkte hem till Andréa efter skolan, bakade en liten paj och gick ner till vattnet.
Oj shit, det va högre än jag trodde!
Alla vår floder har börja kommit nu.
Pappa ringde precis innan pajen vart klar, så jag måsta åka hem.
Åkte hem nu, och ska hjälpa pappa att flytta ut alla saker ifrån hans rum.
Han ska tydligen ta bort golvet & göra något.
Ikväll blir det bara att ta de lugnt, ta mig en dusch och så.
Min blogg suger!
Den är extremt tråkig, och nästan inga läser den.
borde jag kanske ta bort den, JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0