Skolfoto!

Hemma från skolan nu, de gick bättre än väntat.
Hade spanska prov på morgonen, de gick rätt bra.
även att våran lärare klagade på att jag kunde bättre, men de kunde jag ju inte alls! :o
Sen vare nå små lektioner, sen var de dagens hemskaste tid!
skolfotografering!
jag hatar skiten, som ni kanske redan vet hatar jag att bli fotad.
Men jag fick vänta till sist, tror tjejen som fotade förstog mig.
Nu sitter jag här, med en väldans magvärk.
Inte skönt alls faktist.
Ska snart äta lite middag, sen kommer pappa och hämtar mig.
Blir en sväng upp till farmor och hjälpa henne med att städa.
Sen ska jag ha utväcklingssamtal.
det kommer inte bli bra om jag får gissa själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0